نماد اعتماد

رم سرور G8

تفاوت رم سرور DL380 G8 با رم سرور ML310 G8 چیست؟

رم سرور g8

برای کارکرد مناسب پردازنده سرور hp شما نیازمند خرید رم سرور اچ پی مناسب با سرور خود هستید.

قیمت رم سرور dl380 g8

خرید رم سرور https://www.hpe.com/us/en/home.html g8

RAM که مخفف عبارت Random Access Memory است، برای ذخیره برنامه‌های کامپیوتری و داده‌هایی که CPU به آن نیاز دارد در زمان واقعی استفاده می‌شود. داده های RAM فرار هستند و پس از خاموش شدن رایانه پاک می شوند. CAM، مخفف Content Addressable Memory، برای ذخیره کلمات داده ای استفاده می شود که حافظه خود را برای کلمه ارائه شده جستجو می کند و لیست آدرس هایی را که کلمه داده در آن یافت می شود، برمی گرداند.

این مقاله را بخوانید تا در مورد RAM و CAM و تفاوت آنها با یکدیگر بیشتر بدانید.

رم چیست؟
RAM
نوعی حافظه اولیه است که در سیستم‌های کامپیوتری برای ذخیره‌سازی بخش‌هایی از داده‌ها و برنامه‌هایی که CPU در حال حاضر روی آن‌ها کار می‌کند استفاده می‌شود. این یک حافظه فرار است که به این معنی است که داده های موجود در RAM با قطع منبع تغذیه پاک می شوند. این یک نوع حافظه خواندنی است، بنابراین داده های آن را می توان بر اساس نیاز خوانده، پاک یا اصلاح کرد.

به آن «دسترسی تصادفی» می گویند زیرا پردازنده می تواند مستقیماً به هر بخشی از حافظه دسترسی داشته باشد. دو نوع رم وجود دارد، DRAM (حافظه دسترسی تصادفی پویا) و SRAM (حافظه دسترسی تصادفی استاتیک).

RAM جزء حیاتی یک کامپیوتر است زیرا به پردازنده اجازه می دهد تا به سرعت به داده ها دسترسی پیدا کند و آنها را دستکاری کند که برای عملکرد روان و کارآمد سیستم ضروری است.

برای خرید رم سرور G8 شما باید به موارد زیر توجه کنید:

۱- نوع رم: سرورهای G8 از نوع DDR3 استفاده می‌کنند، بنابراین باید اطمینان حاصل کنید که رمی که قصد خرید آن را دارید، از نوع DDR3 و با سرعت مشخص شده برای سرور G8 است.

۲- فرکانس رم: فرکانس رم باید با فرکانس پردازنده مطابقت داشته باشد، این باعث افزایش سرعت سرور می‌شود. برای سرور G8، فرکانس رم باید بین 1066 مگاهرتز تا 1866 مگاهرتز باشد.

۳- تعداد رم: سرور G8 دارای 24 شیار رم است، بنابراین شما می‌توانید تا 24 ماژول رم را در سرور خود نصب کنید. برای بهینه‌سازی عملکرد سرور، بهتر است تعداد رم‌ها را به چندین تعدادی از ماژول‌های با حجم بالاتر تقسیم کنید.

۴- نوع رجیستری: برخی از ماژول‌های رم با تکنولوژی Registred (RDIMM) در سرور G8 قابل استفاده هستند، اما برخی از ماژول‌های رم با تکنولوژی Unbuffered (UDIMM) این امکان را ندارند. بنابراین، باید مطمئن شوید که رم‌هایی که قصد خرید آن را دارید با سرور G8 سازگار هستند.

۵- پشتیبانی از تکنولوژی ECC: برای افزایش امنیت و کاهش خطاهای حافظه، سرور G8 از تکنولوژی ECC (Error Correcting Code) پشتیبانی می‌کند. لذا توصیه می‌شود که رمی که قصد خرید آن را دارید، از تکنولوژی ECC پشتیبانی کند.

 یک سرور g8 چقدر باید رم داشته باشد؟

حداقل الزامات ساده است: حداقل 3 گیگابایت رم و فضای هارد کافی برای ذخیره انبار داده، پایگاه داده مرحله بندی و مکعب ها. با این حال، رسیدن به حداقل حداقل به ندرت بهترین گزینه است و ارتقاء سخت افزار سرور می تواند زمان اجرا و عملکرد را افزایش دهد.چه چیزی می تواند باعث ایجاد خطاهای تک بیتی در رم سرور اچ پی شود؟دو نوع خطای حافظه تک بیتی وجود دارد، خطاهای سخت و نرم.

متأسفانه، برخی از این محرک ها، به ویژه برای برنامه های محاسباتی صنعتی، بسیار رایج هستند. به همین دلیل است که RAM می‌تواند به راحتی حدود پنج خطای تک بیتی را در یک ساعت پس از استفاده روی یک حافظه 8 گیگابایتی تجربه کند.خطاهای تک بیتی سخت (ناشی از عوامل فیزیکی):

  • تنش ولتاژ
  • دمای شدید
  • ضربه و ضربه ارتعاش
  • نقص ساخت
  • خطاهای تک بیتی نرم (عواملی که تشخیص آنها سخت تر است):
  • فرآیند خواندن/نوشتن نامناسب
  • تداخل الکترومغناطیسی (EMI)
  • تداخل الکتریکی
  • تداخل مغناطیسی
  • ذرات آلفا
  • اشعه های کیهانی

چه نوع رمی در سرورها g8 استفاده می شود؟

رم دینامیک (DRAM) و رم استاتیک (SRAM) دو نوع اصلی رم (SRAM) هستند.

DRAM رایج ترین نوع است و برای حفظ داده ها باید به طور منظم به روز شود. حافظه با دسترسی تصادفی استاتیک (SRAM) یک نوع رم سریعتر و پرهزینه است که معمولاً برای عملکردهای تخصصی مانند حافظه نهان در پردازنده استفاده می شود.

خرید رم سرور hp یکی از مهم ترین موارد در خرید و دریافت استعلام قیمت سرور hp میباشد با توجه به تنوع رم های موجود در بازار در این مقاله سعی مکنیم نگاهی کوتاه به مدل رم های نسل ها مختلف سرور hp داشته باشیم.

تفاوت بین RAM بدون بافر و ثبت شده
در حالی که با RAM بدون بافر (ثبت نشده، UDIMM) چیپست صفحه اصلی مکان های حافظه صحیح را برای داده های درخواستی انتخاب می کند، با RAM ثبت شده (RDIMM) این کار توسط دو تراشه ثبت نصب شده روی ماژول انجام می شود. بنابراین این نوع رم به طور مستقل تخصیص را انجام می دهد و با انجام این کار چیپ ست برد اصلی را کاهش می دهد.

RAM ثبت شده اغلب در محیط سرور یافت می شود. از طرف دیگر رم بدون بافر برای دستگاه هایی با رم کم مناسب تر است. اگر حافظه کاری و همچنین تعداد ماژول های RAM بزرگتر باشد، بار روی چیپست مین برد افزایش می یابد، زیرا هر ماژول RAM به همان تعداد خطوط آدرس نیاز دارد.

DIMM، SO-DIMM و NV-DIMM چیست؟
DIMM
مخفف "ماژول حافظه داخلی دوگانه" است. این بدان معناست که کنتاکت‌های طلایی در قسمت زیرین ماژول RAM قادر به انتقال سیگنال‌های مختلف هستند و در نتیجه تبادل سریع‌تر بین حافظه دسترسی تصادفی و پردازنده را ممکن می‌سازند. برخلاف SIMM (ماژول حافظه داخلی تک)، دو طرف جلو و عقب به طور رسانا الکتریکی به هم متصل نیستند.

انواع زیر DIMM را می توان در دستگاه های کامپیوتری نصب کرد:

  • UDIMM: این به رم بدون بافر ذکر شده اشاره دارد.
  • RDIMM: رم های ثبت شده
  • SO-DIMMs: این حافظه با دسترسی تصادفی برای لپ‌تاپ‌ها و رایانه‌های کوچک‌تر به دلیل بلوک‌های ساختمانی کوچک‌تر و مصرف انرژی کمتر آن مناسب است. "SO" در نام مخفف "طرح کلی کوچک" است.
  • NV-DIMM: اینها رم های خاصی هستند - اگر دستگاه خود را از منبع تغذیه جدا کنید، داده ها در حافظه کاری ذخیره می شوند و پس از روشن کردن مجدد برق دوباره در دسترس شما قرار خواهند گرفت. "NV" مخفف "non-volatile" است.

خرید رم dl380 g8

هنگام خرید رم سرور G8 نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  1. اگر پردازنده سرور شما سری وی 1 باشد مثل 2650  2690 2680  ورژن1   اگر روی پردازنده شما چیز ی نوشته نشده باشد همان ورژن 1 هست شما باید سری باس 12800 رو انتخاب کنید و قیمت رم 12800 اچ پی را بدانید .
  2. اگر پردازنده سرور dl380 g8  dl360 شما سری وی 2 باشد یا ورزن 2 باشد مثل  2620 v2   2650v2  2690 v2  شما باید رم باس 14900 را برای سرور g8 انتخاب کنید.
  3. اگر باس 10600 را بخرید این رم برای سرور g7   g6 هست ولی روی سرور g8 هم کار می کند.
  4. سری ماژول های 4 گیگ 8 گیگ 16 گیگ و 32 گیگ تمام باس های بالا در دکتر اچ پی موجود هست و می توانید بسته به مدل خود تماس بگیرید یا از سایت ماهان شبکه ایرانیان خرید اینترنتی داشته باشد.

تفاوت رم سرور DL380 G8 با رم سرور ML310 G8 چیست؟

در مورد رم سرور ام ال 310 جی 8  ram hp ml310 g8 میتوان گفت که دوبرابر قیمت رم سرور اچ پی dl380 هست و این تفاوت قیمت به مدل و توع رم ecc سرور های ام ال  310 برمی گردد.در مورد نصب رم سرور دی ال 380 g8 hp روی سرورهای DL380 اصلا کار نمکند و ارور می دهد.مدنظر داشته باشید که بسیاری از دوستان این دو مدل رم سری E و R رو با همدیگر اشتباه می گیرند. و هنگامی که روی سرور خود این دو عدد رم سرور اچ پی رو نصب مکنند با ارور شدیدی روبرو می شوند و فکر میکند که رم سرور خراب هست یا دارای مشکل هست .

تفاوت رم سرور با رم معمولی چیست؟

رم سرور HP به نوعی، مدل قوی‌تر رم معمولی است. رم سرور شاید همان وظایفی را داشته باشد که رم معمولی هم دارد، اما قابلیت‌هایی که رم سرور اچ پی دارد، باعث می‌شود تا تفاوت‌های برجسته‌ای با رم معمولی داشته باشد و سطح بالاتری از کیفیت و قدرت را ارائه دهد. مثلا در حوزه حفظ امنیت داده‌ها که مسئله‌ای مهم و اساسی است، رم سرور چند برابر قوی‌تر از رم‌های معمولی عمل می‌کند تا بتواند پاسخگوی نیاز شبکه باشد.

 

قیمت رم سرور HP

قیمت رم ECC HP

برای خرید رم سرور اچ پی ML310 G8 با شرکت های معتبر فروش رم سرور اچ پی تماس بگیرید و درخواست حتما رم ECC برای سرور ML310 رو داشته باشید .

یکی از مهم ترین موارد در مورد خریدرم سرور dl380 انتخاب رم های نیو و اورجینال سرور اچ پی ای میباشد خرید رم سرور اچ پی مهم ترین انتخاب در خرید سرور اچ پی ای میباشد خرید رم سرور مهم هست برای خرید اینترنتی رم سرور بهتر هست سایت ماهان شبکه ایرانیان رونیز چک کنید.

رم سرور hp g8 چیست؟

‌RAM یا Random Access Memory نوعی از رم  برای ذخیره‌سازی داده‌هاست که این امکان را به شما می‌دهد دیتای خود را در مدت زمانی کوتاه نوشته و چک کنید ؛ بدون اینکه در این خواندن و نوشتن تقدم و تأخر زمانی اهمیتی داشته باشد.‌ حافظه رم به دلیل سرعت بالای آن در خواندن و نوشتن از سایر رم ها ، از جمله هارد است. رم به سرور شما این قابلیت را می‌دهد ‌با سرعت بالا به دیتاها مورد نیاز دترس داشته باشد و   رم تأثیر خوبی بر سرعت کارایی سیستم سرور ما دارد. مورد دیگر آنکه رم اچ پی یک حافظه ناپایدار است که پس از هر بار ریستارت سرور اچ پی  دوباره سیستم عامل شما تمامی اطعلات را ذخیره شده ‌روی آن پاک می‌شود.و این قابلیت یک رم سرور میباشد .ما در اینجا در مورد رم سرور hp با شما وانواع رم سرور hp صحبت خواهیم کرد.

رم سرور hp g8 در مورد انواع رم سرور hp g8 باید بسته به نو سرور شما صحبت کنیم ولی چون این یک مطلب کلی در مورد رم سرور hp میباشد اول به سراغ بررسی انواع رم سرور اچ پی و ظرفیت های مختلف ان می رویم. G8 hp دارای ماژول های ۴g 16g 8g hp 32g hp میباشد که شنا از بیان این ظرفیت های مختلف میتوانید ماژول دلخواه خود را انتخاب کنید.

اگر ۴گیگ hp می خواهید میتوانید انتخاب کنید یا هر ظرفیتی که نیاز دارید.البته خیلی کم اتفاق میفتر که ظرفیت های مختلف رم با همدیگر کانفلکت داشته باشند ولی گاها هم پیش می اید که رم سرور hp g8 شما در مدل های زیر با هگدیگر روی یک سرور نصب نگردد.

انواع ظرفیت رم سرور hp g8

  • رم اچ پی سرور 4g 12800
  • رم سرور اچپی ۸ ۱۲۸۰۰
  • رم سرور 16g 12800
  • رم سرور اچ پی ۳۲ گیگ ۱۴۹۰۰

که میتوانید با تماس با ماهان شبکه ایرانیان هر رم اچپی را که نیاز دارید خریداری بکنید.

فروش رم سرورG8 hp

فروش رم سرور hp برای نسل های مختلف سرور اچ پی ای تبدیل به یک مشکل اساسی شده است با توجه به ورود انواع مختلف رم سرور hp برای فروش رم سرور hp نیز اطلاعات بسیار کامل و تخصصی مورد نیاز میباشد رم سرور hp دارای دو مدل اورجینال و غیر اورجینال میباشد و حتی فروش رم سرور hp اگر فروشندگان سرور اچ پی نیز مسلط نباشند ممکن هست مشکلات زیادی روبرو شوید.

برای اطلاعات گرفتن در مورد بسیاری از موارد مورد نیاز که باید در مورد رم سرور اچ پی و فروش سرور اچپی داشته باشید میتواکید به مقاله لی که در مورد شناخت رم اورجینال hp با رم hp غیر اورجینال در این مقاله نوشته شده هست را مطالعه کنید‌.

پر فروش ترین رم سرور hp که در بازار موجود میباشد رم سرور hp dl380 8sff g9 hp میباشد برای این مدل سرور یا برای،انتخاب رم سرور ml350 g9 hp یا انتخاب رم سرور dl360 g9 انتخاب های بسیار زیادی دارید یعنی تمام رم های ddr4 سرور اچپی روی این سرور ها قابل نصب میباشد.از رم سرور dl380 g9 پرفروش میتوان به رم سرور hp g9 2400 32g اشاره کرد. البته سری مدل های ۱۶g 32g 64g 2133 hp g9 هم هست ولی بسیار ضعیف هستند برای سرور g9,شما مدل های ۲۶۶۶ باس سرور اچپی همچنین مدل ۲۹۳۳ و 3200 هم ساپورت میکند.

ایتجا https://www.drhp.ir/hp-server/421-hp-proliant-dl380-gen9-8sff.html در مورد سرور dl380 g9 بخوانید و انتخاب رم سرور dl380 g9 hp ♥برنامه‌های کاربردی سازمانی اغلب شامل عملیات‌های حیاتی هستند که به رایانه‌ها یا سرورهای ایستگاه کاری با کارایی بالا نیاز دارند تا به طور قابل اعتماد 24/7 کار کنند.

بنابراین، شرکت‌ها RAM ECC را به‌عنوان حافظه رایانه خود نصب می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که برنامه‌های کاربردی حیاتی می‌توانند به طور مداوم بدون هیچ گونه خرابی که می‌تواند باعث آسیب مضر شود، اجرا شود.

Double Data Rate یا DDR اشاره به دوبرابر شدن نرخ انتقال داده‌ها دارد. تا بیش از ظهور DDR از تکنولوژی SDR- که به آن حافظه تصادفی نیز می‌گویند- استفاده می‌شود. DDR تحول شگرفی در عملکرد حافظه‌های رم ایجاد کرد و در هر نسل قوی‌تر از نسل پیشین خود شد. تا جایی که تکنولوژی DDR4 در سرور HP G10 یکی از اصلی‌ترین دلایل سرعت بالای این سرورهاست.

خرید رم سرور HP

اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به نسل‌های مختلف رم DDR داشته باشیم، به صورت زیر می‌توان آن را توضیح داد:

حافظه ECC چیست؟ECC Memory یا حافظه کد تصحیح کننده خطا، نوعی از RAM (حافظه دسترسی تصادفی) است که از کد تصحیح خطا برای شناسایی و تصحیح خرابی داده‌های احتمالی روی RAM استفاده می‌کند. برخلاف RAM غیر ECC، که فقط می تواند خطاهای رایج حافظه را تشخیص دهد، ECC RAM می تواند بلافاصله خطاهای حافظه را قبل از اینکه باعث خرابی داده ها یا خرابی سیستم ها شود، شناسایی و رفع کند.

به همین دلیل است که حافظه ECC در بسیاری از برنامه های سازمانی، به ویژه برای برنامه های کاربردی حیاتی استفاده می شود.چه چیزی باعث خرابی داده های حافظه در RAM می شود؟کوچکترین قطعات داخل فلش مموری فرار مانند RAM سلول نامیده می شود. سلول حافظه یک مدار الکترونیکی است که یک بار الکترونیکی را ذخیره می کند تا یک بیت از اطلاعات باینری تولید کند که 1 یا 0 را نشان می دهد. هر دنباله متشکل از چند بیت 1 و 0 مقدار منحصر به فرد خود را دارد که به داده تبدیل می شود. به عنوان مثال، دنباله باینری 1001011 عدد 75 را نشان می دهد.

  • رم 8g 2133 hp
  • رم 16g 2133 hp
  • رم 32g 2133 hp
  • رم 32g hp 2400
  • رم 16g hp 2400

مشکل خرابی داده ها زمانی رخ می دهد که در یکی از این سلول های حافظه اشتباهی وجود داشته باشد و به طور ناگهانی وضعیت آنها از 0 به 1 یا برعکس در یک بایت 8 بیتی داده تغییر کند. این ارائه نادرست یک بیت در یک سلول حافظه به عنوان خطاهای تک بیتی شناخته می شود. برگرداندن حافظه از یک خطای تک بیتی می تواند برای رایانه بی ضرر باشد، اما همچنین می تواند مضر باشد که ممکن است باعث شود سیستم کد اشتباه را اجرا کند یا حتی سیستم را خاموش کند.

در اینجا یک مثال سریع از خطاهای تک بیتی و اینکه چگونه آنها می توانند ظریف یا آسیب رسان باشند آورده شده است.فرض کنید اطلاعات صحیح حافظه عدد 75 با دنباله باینری 1001011 باشد.یک تلنگر حافظه از 1001011 (75) به 1001010 عدد 74 را نشان می دهد که هنوز تقریباً نزدیک به 75 است و برای برخی از برنامه ها بی ضرر است.

خرید رم سرور اچ پی

خرید رم سرور اچ پی

بدون شک در حال حاضر بهترین رم‌ های سرور موجود در بازار ایران رم سرور اچ پی است. چرا که دارای سه ویژگی مهم کیفیت طراحی،‌ کاربرمحور بودن و افزایش قابلیت تست توسط کاربر می‌باشد.

 اصل اساسی تشکیل قیمت هر چیزی که بتوان در یک کامپیوتر بازی رومیزی استفاده کرد به دلیل تقاضای بیشتر هزینه بیشتری خواهد داشت. در تجهیزات سرور کارکرده، اصل اساسی این است که تنها چیزی که یک مالک خصوصی در رایانه خانگی به آن نیاز ندارد ارزان خواهد بود.

نوع شاسی - فقط 1U و 2U شاسی 1U و 2U از مادربردهای خاصی استفاده می کند که نمی توان آنها را در رایانه بازی قرار داد. با شروع از 4U، سرورها می توانند از بردهای E-ATX با 4 یا بیشتر اسلات PCI-Express استفاده کنند. این یک هدیه برای گیمرها است، بنابراین چنین راه حل هایی هزینه بیشتری خواهند داشت.  AMD، UltraSparc و Itanium را فراموش کنید - فقط Intel Xeon! اگر نمی خواهید به دنبال درایورهای مادربردهای قدیمی برای سیستم عامل های جدید باشید، AMD را فراموش کنید.

حتی سرورهای 10 ساله اینتل هم می‌توانند VMware 6.0 را اجرا کنند، البته به ویندوز سرور هم اشاره نکنیم. به عنوان یک قاعده، درایورهای اینتل در تمام توزیع های مدرن تعبیه شده است، AMD از چنین سخاوتمندی راضی نیست، بنابراین بهتر است سرور قدیمی مبتنی بر پردازنده های Opteron، Sparc یا Itanium را رها کنید. سرورهای Blade را فراموش کنید بند 5 قیمت اجزای تیغه را در سطح کمی بالاتر از صفر تعریف می کند. پلت فرم سرور Blade ممکن است 100 دلار یا کمتر قیمت داشته باشد، اما فریب قیمت را نخورید.

در انتخاب رم سرور اچ پی موارد زیر رو حتما مدنظر قرارا بدهید.

✅در مورد رم سرور اچ پی نسل 6 , GEN7 موارد زیرر مهم هست >

  • دو مدل معروف نسل 6  برابر هست که سرور DL360  G7  DL380 G8 
  • این دو سری رم اچ پی 10600 رو ساپورت مکنن
  • درمورد این سرورها  حتما رم اچ پی اورجینال خریداری بکنید
  • درمورد سرور DL380 G8 کمی معروف تر از سری DL360 بود و خیلی خیلی خوب فروش رفت.
  • درمورد انواع رم سرور اچ پی 10600 که برای رم های 4 گیگ اچ پی و 8 گیگ  16 گیگی  و 32 G سرورHP  مدل های معروف سری های نسل 6 اچ پی بود .
  • در مورد این رم ها اعلام کنم که فیک بسیار در بازار دارد و پس بسیار مواطب باشید.
  • همه این باس رم های سری DDR3  HP میباشد پس می توانید با سری رم اچ پی 12800  رم اچ پی 14900 در یک سرور اچ پی نسل های 6  و نسل 7  و  نسل 8  سرور اچ پی نصب کنید.

✅ در انتخاب رم برای سرور اچ پی نسل 8 دقت زیادی نکنید .

  • هر چه قدر هم دقت داشته باشید می دانید که ا ین سرور در میان تمام فروشندگان سرور اچ پی معروف هست و همه بلد هستند
  • در مورد سرور نسل 8 می توان گفت که سری های DL360  DL380 G8 دونسل پرفروش این نسل سرور اچ پی میباشد
  • در مورد مدل ML350 G8 هم میتوان گفت که از سری سرورهای کیس اچ پی پرفروش ترین مجصول میباشد.
  • درمورد مدل رم های گفتم در این سرور اچ پی سری رم 12800 به بازار سرور عرضه شد که با سری پردازنده وی 1 وارد سرور های DL380 G8 شد
  • در موزد سری رم های 14900 که با پردازنده های نسل دوم سرور اچ پی وارد بازار شد.
✅ انتخاب رم برای سرور های نسل 9 اچ پی ای
  • باس رم سری 2133  2400 2666  برای این سرور ها از طرف اچ پی ری لیز شده هست
  • در مورد سری سی پی یو v3 که روی سرور DL380  DL360 G9 نصب می شود رم باس 2133 را بهتر هست خریداری کنید
  • درمورد پردازنده سرور اچ پی نسل 9  V4 بهتر هست سری باس رم اچ پی 2400  2666 رو انتخاب کنید .
  • این سری رم های نیز اورجینال و غیر اورجینال دارد که بهتر هست بسیار دقت در خرید داشته باشید.
  • مادربرد سرور اچ پی جی 9 24 عدد جای اسلات رم دارد که می توانید ظرفیت های 8 گیگ 16 گیگ 32 گیگ 64 گیگ و128 گیگ اچ پی را نصب کنید.

انتخاب رم برای سرور های نسل 10 HP

  • برای این سرور نسل ده اچ پی باس رم 2933 از طرف اچ پی ری لیز شد.

  • ظرفیت 32 گیگ 2933 پرفروش ترین مدل رم سرور روی این دستگاه ها بود .

  • ظرفیت های 64 گیگ رم سرور اچ پی نیز درخواست زیادی روی سرور DL380 G10 داشت.

  • در مورد سرور DL360 G10 نیز همنگونه سری رم های 32 گیگ 2933  روی دستگاه نصب شده و توسط اچ پی ری لیز شد.

  • در مورد نسل ده سرور اچ پی پرفروش ترین رم سری 2933 میباشد ولی تمایل برای نصب رم های اچ پی سری 2666 نیز به علت قیمت مناسب زیاد هست.

 قیمت رم سرور اچ پی برای سرور hp نسل ده پلاس  سرور های اچ پی ای
  • رم  اچ پی برای سرور  DL380 G10+ یا همانه جی ده پلاس سری 3200 بود.
  • رم های اچ پی برای سرورهای G10 PLUS هم سری ها فیک و غیر اوکی هم داشت.

  • معمولا روی سرور DL360 G10 PLUS سری 64 گیگ اچ پی و 32 گیگ اچ پی ریلیز شد .

  • روی سرور اچ پی DL380 G10 PLUS شما باس رم های 2133 و 2400  26666  2933 32000 رو میتوانید نصب کنید.

  • ولی نصب سری باس های پایین تر رم اچ پی روی سرور DL380 G10 پلاس فقط کارایی وسرعت سی پی یو سرور اچ پی را پایین می اورد .

  • سری های 2666 به بالا بهتر هستند اگر مشکل مالی دارید استفاده کنید ولی دیگر روی جی ده پلاس روی مدل رم 2133 نروید.

رم سرور hp g5

رم سرور hp g6

رم سرور  hp g7

رم سرور hp g8

رم سرور hp g9

رم سرور hp g10

رم سرور hp g10 plus

رم سرور hp g11

رم اچپی نامصب خیلی خوب داره کار مکنه خرابی نداره