نماد اعتماد

خرید اینترنتی ماهان شبکه ایرانیان

اطلاعات تماس

واحد فروش :

واحد فروش شرکت ماهان شبکه ایرانیان متشکل از فروش سازمانی و فروش عادی می باشد. برای ارتباط با این بخش از اطلاعات تماس زیر بهره مند شوید :

021-91008413 داخلی 100 ( منشی فروش ) و داخلی 120 مدیریت فروش می باشد.

سایر خطوط :

021 - 88930071

021 - 88930072

021 - 88930073

021 - 88930074

021 - 88930076

همچنین برای پیگیری کالای خریداری شده و همچنین امور گارانتی با داخلی 300 ( منشی بخش فنی و خدمات پس از فروش ) در ارتباط باشید.

شماره های مستقیم ( انتقادات ، پیشنهادات و شکایات )

021-88930071

استعلام قیمت (تلگرام):

09128352023

پست الکترونیکی :

Contact[@]itmahan.com

آدرس دفتر:

تهران - میدان ولیعصر - کوچه ملائی - پلاک 9 ساختمان ماهان

سرور HP G9 

سرور HP G9

سرورهای HP ProLiant Gen9 یا HPE ProLiant Gen9، نسل جدیدی از سرورهای اچ پی هستند که با داشتن پردازنده‌های اینتل Xeon E5-2600v3 و دیگر قابلیت‌های پیشرفته، برای کاربردهای حجیم و پیچیده طراحی شده‌اند. برخی از ویژگی‌های این نسل از سرورها عبارتند از:

  • پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon E5-2600v3
  • حداکثر تعداد ۲۴ درایو SAS/SATA یا SSD
  • پشتیبانی از حافظه...

سرورهای HP ProLiant Gen9 یا HPE ProLiant Gen9، نسل جدیدی از سرورهای اچ پی هستند که با داشتن پردازنده‌های اینتل Xeon E5-2600v3 و دیگر قابلیت‌های پیشرفته، برای کاربردهای حجیم و پیچیده طراحی شده‌اند. برخی از ویژگی‌های این نسل از سرورها عبارتند از:

  • پشتیبانی از پردازنده‌های Intel Xeon E5-2600v3
  • حداکثر تعداد ۲۴ درایو SAS/SATA یا SSD
  • پشتیبانی از حافظه DDR4 با ظرفیت بیشتر و کارایی بالاتر
  • پشتیبانی از کارت‌های شبکه با سرعت بالا
  • قابلیت های پیشرفته مانند پشتیبانی از تکنولوژی NVMe و تکنولوژی حفاظت از داده‌ها

این سرورها برای کاربردهایی از جمله مجازی سازی، پایگاه داده، محاسبات علمی، پردازش داده‌های بزرگ و سرورهای ابری به کار می‌روند.

سرور hp g9

سرور اچ پی ای hp g9 یک نسل بعد از سرور hp g8 است اما   فراتر از نسل قبل خود، طراحی، تولید و روانه بازار شده است. برای تولید هر سرور متقابلاً باید قطعاتی نیز به تولید برسد تا شاسی توانای پشتیبانی از آن را داشته باشد. هر محصول به نوبه خود دارای ویژگی های قابل ملاحظه ای است که می توان با اطمینان گفت که این دستگاه نیز از این قابلیت مستثنی نیست.

سرور های g9 از رم های سرعت بالای DDR4 برخوردار هستن که در مقایسه با DDR3 از 60 برابر سرعت بیشتر بهرمند بوده که می توانید در زیر به صورت کامل تر آن را مشاهده کنید.بررسی نسل  G9 سرور HP در این بخش نگاهی کوتاه بر سرور های نسل 9 سرور های اچ پی با هم دیگر خواهیم داشت.

کلیت مباحث بسیار زیاد می باشد ولی ما خلاصع مطالب مهم ی رو که این سرور ها با سری های جی 8 داشته اند رو با همدیگر مرور خواهیم کرد.تفاوت های واقعی بین جدیدترین نسل سرورهای ProLiant شرکت Hewlett Packard Enterprise، Gen9، و نسل قبلی، Gen8 را درک می کنید؟

خرید سرور G9

دانستن اینکه «آنها جدیدترین و بهترین هستند» (اگرچه درست است) دیگر آن را کافی نمی کند.ما می دانیم که از مدیران فناوری اطلاعات (مثل شما) دائماً خواسته می شود تا با کمترین میزان کار بیشتر انجام دهند و درک تفاوت های واقعی بین نسل ها می تواند کمک بزرگی باشد زیرا آنها به دنبال به روز رسانی سرورهای خود هستند.امروز، ما اینجا هستیم تا نکات مهم خانواده سرورهای HPE ProLiant Gen9 را به شما آموزش دهیم .

به شما کمک کنیم تا ببینید چگونه یک سرور جدید که به شما کمک می‌کند در پول خود صرفه‌جویی کنید، درآمد کسب کنید و هزینه‌ها را کاهش دهید.در این جلسه از Coffee Coaching، دیوید بارتلی، مدیر اتحاد اینتل برای شرکت Hewlett Packard، نمی دانم کی هست ولی امدیوارم اطلاعات خوبی برای مادر مورد سرور های نسل 9 داشته باشد شما را با برخی از ویژگی‌های جدیدی که در سرورهای HPE ProLiant Gen9 خواهید دید آشنا می‌کند.

سی پی یو سرور

قیمت پردازنده  G9

برای خرید یک سی پی یو سرور مناسب ابتدا باید به عنوان یک کاربر، کمی دانش فنی در مورد نحوه عملکرد این قطعه سخت افزاری سرور داشته باشیم. به همین دلیل ترجیح دادیم، ابتدا یک توضیح اجمالی در مورد پردازنده سرور HP ارائه دهیم.قیمت پردازنده سرور hp به CPU پردازنده یا واحد پردازش مرکزی نیز گفته می‌شود و در حقیقت مخفف عبارت Central Processing Unit است. سی پی یو قطعه‌ای در سرور HP است که همانطور که از نامش پیدا وظیفه پردازش اطلاعات را برعهده دارد.

پردازنده در سرورهای G9

قیمت پردازنده سرور hp

در هنگام خرید سی پی یو باید ابتدا به این نکته توجه کرد که قرار است از چه مدل سروری برای شبکه مجموعه خود استفاده کنید. تعداد کاربرانی که به شبکه وصل می‌شوند، حجم پردازش داده‌ها در شبانه‌روز و نوع نرم‌افزارهایی که در سرور مورد استفاده قرار می‌گیرند، از موارد مهمی است که باید در نظر گرفته شود.یک پردازنده پیش از خرید باید در سه زمینه اصلی مورد بررسی قرار گیرد:

سرعت کلاک: هرچه سرعت کلاک بیشتر باشد، پردازنده با سرعت بیشتری عملیات محاسبه را انجام می‌دهد. وقتی می‌گوییم یک پردازنده دارای سرعت 2.92 گیگاهرتز و عرض بیت 32bit است، یعنی می‌تواند تقریبا 3 میلیارد واحد از تقریبا 32bit داده در ثانیه پردازش کند.

هسته: پردازنده تک هسته‌ای تنها می‌تواند یک برنامه را اجرا کند. بنابراین پردازنده‌های چند هسته‌ای برای پردازش سنگین و استفاده از چند نرم‌افزار مناسب‌تر است.

حافظه پنهان: وظیفه حافظه پنهان تسریع دسترسی به دستورالعمل ها و داده ها بین پردازنده و RAM می‌باشد. حافظه پنهان شامل دسته L1، L2 و L3 است.

قیمت پردازنده سرور hp

 

مدل‌های سی پی یو اینتل آن قدر متنوع است که با هر بودجه‌ای می‌توانید یک پردازنده متناسب با کار خود خریداری کنید؛ از مدلهای ارزان قیمتی نظیر Xeon E5-2650L V2 تا پردازنده‌های قدرتمندی چون Xeon E5-2699 V4 که تجربه جدیدی از سرعت و قدرت در پردازش داده ارائه میدهد.بنابراین، سرور  HPE ProLiant Gen9 چه چیز جدیدی دارد؟

برای شروع، سرورهای HPE ProLiant Gen9 کاملاً بر روی پردازنده‌های Xeon Haswell اینتل استاندارد شده‌اند. نیازهای مشتریان به طور فزاینده ای متنوع می شود و اینتل به نگرانی های آنها گوش داده و به آنها رسیدگی کرده است. با خانواده هسول اینتل، می‌توانید بین 26 گزینه مختلف CPU، حداکثر تا 18 هسته انتخاب کنید، و 50 درصد در حافظه نهان L3 افزایش پیدا می‌کنید تا مطمئن شوید که پردازنده مناسب برای حجم کاری مناسب را دریافت می‌کنید.در خانواده ProLiant Gen8، نام‌های e (Essentials) و p (Performance) به مدل‌های مختلف سرور اختصاص داده شد.

با خانواده Gen9، نمونه کارها با معماری رایج اینتل گسترش یافته است و نامگذاری اکنون بهتر نشان دهنده ویژگی ها و موقعیت سرور G9 است.

Gen8 models

Gen9 models

HP ProLiant ML10 Gen8

HPE ProLiant ML10 v2*

HP ProLiant ML310e Gen8 v2

HPE ProLiant ML30 Gen9

HP ProLiant ML310e Gen8 v2

HPE ProLiant ML110 Gen9

HP ProLiant ML350e Gen8

HPE ProLiant ML150 Gen9

HP ProLiant ML350p Gen8

HPE ProLiant ML350 Gen9

HP ProLiant DL320e Gen8 v2

HPE ProLiant DL20 Gen9

New server, no transition from Gen8

HPE ProLiant DL60 Gen9

New server, no transition from Gen8

HPE ProLiant DL80 Gen9

New server, no transition from Gen8

HPE ProLiant DL120 Gen9

HP ProLiant DL360e Gen8

HPE ProLiant DL160 Gen9

HP ProLiant DL380e Gen8

HPE ProLiant DL180 Gen9

HP ProLiant DL360p Gen8

HPE ProLiant DL360 Gen9

HP ProLiant DL380p Gen8

HPE ProLiant DL380 Gen9

HPE ProLiant DL560 Gen8

HPE ProLiant DL560 Gen9

HP ProLiant DL580 Gen8

HPE ProLiant DL580 Gen9

یکی دیگر از ویژگی های خوب نمونه کارها سرور  ProLiant Gen9 انتقال به حافظه DDR4 از DDR3 است. و HPE کدگذاری رنگ Gen8 اسلات DIMM را در Gen9 ادامه داد تا پیکربندی و ارتقاء حافظه را ساده کند.**برای جزئیات کامل پیکربندی حافظه لطفا QuickSpecs را ببینید**ما نمیتوانیم کلیه اطلاعات رو برای شما منتقل کنیم بهتر هست برای اطلاعات بیشتر داکیومنت های خود کمپانی رو مطالعه کنید .

مجموعه سرور HPE ProLiant Rack and Tower شامل ویژگی‌های زیر است که نوآوری‌های الهام گرفته از کاربر برای ساده‌تر کردن فناوری اطلاعات: راهنماهای سوکت هوشمند HPE دسترسی آسان را برای نصب پردازنده ساده می کندکنترل‌کننده‌های آرایه هوشمند HPE، کنترل‌کننده‌های RAID کلاس سازمانی را ارائه می‌کنند که عملکرد، در دسترس بودن داده‌ها و ظرفیت ذخیره‌سازی را افزایش می‌دهند.

 HPE SmartDrives، SmartMemory، همراه با آداپتورهای شبکه HPE Flexible گزینه های پیکربندی آسانی را برای افزایش کارایی ارائه می دهند.مدیریت HPE iLO4 در سرتاسر مجموعه Gen9 Rack and Tower برای سازگاری با مدیریت پشتیبانی با داشبورد شخصی‌سازی شده آنلاین و برنامه موبایل iLO برای دسترسی در هر زمان و مکان یافت می‌شود.

آخرین گزینه :  اما مطمئنا نه کم اهمیت، HPE پورتفولیوی ProLiant Gn9 را طراحی کرده است تا در هزینه و هزینه کل مالکیت سرور صرفه جویی کند.

بیشتر
17 محصول وجود دارد